Gamzess1 Kızlar dün korona olduğumu öğrendim aşırı eklem ağrım ve ateşim vardı çok şükür onlar geçti bugün ama aşırı burnum akıyo ve sürekli hapşırıyorum bazı hapşırıklar çok şiddetli oluyo ve karnımın içi kasıgım acıyo bazen bebeğe bi şey olur mu :(
kartanesi02 Gamzess1 ben bunu günlük yaşıyorum canım alerjm olduğu için neredeyse hergün kesintisiz üst.üste defalarca hapşuruyorum çok şükür bi sorun olmadı bu güne kadar yatar vaziyette hapşırırsan bacaklarını karnına doğru çek kasılmamış olursun 😊
Gamzess1 kartanesi02 Aynen canım o şekilde daha rahat hapşırıyorum bazıları çok anlık oluyo karnım acıyo geçer inşallah 😕