Mahlem D vitaminin düşük çıktı doktor ilk 3 ay d vitamini kullanılmıyor dedi kullaniliyor diyende var sizde nasıl kizlar
Eslemim34 Mahlem İlk 3 ay folik asit tek veriyorlar düşük tehliken yoksa, 3 aydan sonra diğer vitaminler veriliyor
esredn Mahlem 12 haftadan sonra başladım 14 şubatta doğum yaptım emzirme sürecinde de kullanacakmışım öyke dedi dr.
Brnaebu minomino aaa ama benim damla doktor da bisey demedi uygun herhalde evde vardi bizim ocean 1000
OzlemmKB Benimde d vitaminim düşük çıktı hamile kalmadan önce kan testi yaptırmıştım. 4 . Haftada hamile olduğumu öğrendim doktorum kullanmaya devam et dedi
Bayancorek Mahlem sağlık ocağı daha önce verdi ama doktorv 2.5 veya 3 aydan sonra kullanmamı söyledi yeni başladım o yüzden