ikizlerimveannesi 18+5 hamileyim birkaç gündür boğazım ağrıyordu fazla önemsemedim ama bu sabah boğazım bembeyaz iltihap olmuş ve fena ağrıyor bu durumu yaşayan oldu mu gebelikte ilaç falan da kullanmak sıkıntı hastaneye gitsem mi yoksa bunu çeksem mi bilemiyorum iltihap bebeklere zarar verir mi 😔
mucizemizibekliyoruzz ikizlerimveannesi tuzlu su ile gargara yaparak boğazınızı rahatlatabilirsiniz bana doktorum demişti. Ama tuz oranını iyi ayarlayın birden yakmasın
Tomrisinizi ikizlerimveannesi bacım bende de oldu siddetli oksurukte eslik etti doktora gittim antibiyotik verdi icmek istemedim bende sarimsak yedim zencefilli cay ictim bir haftada ancak gecti ama sukur gecti . Sanada gecmis olsun
Brlgry Bende öyle oluyorum bademciklerinizde beyazlık varsa mutlaka gidin çünkü o kadar ilerleyince kolay kolay geçmiyor dahada kötüleşiyor sonra yüksek ateşte yapar Allah korusun