Hifaberra https://imgyukle.com/i/EVLSdc Kızlar burada bebeğimin başı ne taraf kimi ayaklarını kaldırmış diyor sol tarafa kimi başı diyor çok inceledim karasız kaldım bende ama kordonun olduğu yer aşağı taraf olması gerekmez mi
BIR_SIYAH__HIAYESI63 Hifaberra solda canım ama bi tuhaflık var başının orda bak bisey var normal gelmedi bana Allaha emanet olsun pazartesi muhakkak bi doktora görünün derim
BeyzA-93-22 Hifaberra Hifaberra kafasının ordaki şey minnacık eli annesi sana el sallamış ama korkutmuş seni de merak etme hiç. bu fotolarını sakla büyüdükce bu fotolar olmuyo 😄😊
Hifaberra Happymami demi bende baştan beri öyle görüyorum 😉 Bazıları bacaklarını kaldırmış sol taraf diyor şüphe düştü aklıma
Hifaberra BIR_SIYAH__HIAYESI63 ever canım bana da biraz öyle geldi doktorum da acele baktı birşey olsa söylemez miydi ki diye düşünüyorum
BIR_SIYAH__HIAYESI63 Hifaberra doktorun o gün çok yorgun olabilir diye düşünüyorum benimde doktorum çok çok iyi ama bazen hiçbir şey demez anlatmaz bakar geçer senin doktor 4 hafta geriye atmis ve hicbisey söylememiş. Söylemesi gerekirdi en azından geç dollenme bile diye bilirdi. İnşallah doktora gittiğinizde bi sorun çıkmaz
-PembePapatyam- Hifaberra hiç bi tuhaflıkta yok başının ordaki elide olabilir sakın içine şüphe düşürme gayet iyi bebeğin belli maşallah ☺️
kuzeymomss Hifaberra başı solda gayet belli oluyor elleri olabilir o kafasının yanından gözüken, yani insanlar ne görüyor anlamıyorum hemen doktora görün falan yazmışlar birşey olsaydı doktor mutlaka söylerdi iÇinizi rahat tutun kötüyü çağırmayın ☺️