21glcn benim 38+1 deyken 2 cm açıklığım vardi bebek kanalda baya baskı da var ama sancim düzenli değil su yok. Nişan geldi mi bilmiyorum bi kan geldi ama çatı muayenesinden sonra da oluyormuş çünkü o zaten o gün eve gelince olmuştu aman ne bileyim işte 😀😀