Wonderful_mom ben 2 hafta önce atlattım. Özeldeki doktorum gerek görmedi bebeğin hareketleri iyi diye pıhtılaşma testi istemedi. Devletteki doktorum covid geçirdiğimi öğrenince d dimer testi yapmak lazım dedi. 1400lerde çıktı. Arkadaşım hemşire o hastanede. Ben sonuçları gösteremedim. Kendisi nöbetçi kadın doğuma göstermiş. Gebelikte olabiliyor pıhtılaşma testi tekrar edip yükselip yükselmesine bakmak lazım demiş. Çünkü son haftalarda kan sulandırıcı kullanmak da doğum sırasında kan kaybına sebep olabiliyormuş. Pazartesi gittiğimde bakacağım.