Kizlar doğum öncesi özel bölge temizliğini nasıl yaptınız acaba ? Ben hiç ağda yaptırmadım hep jiletle devam ettim ama şu an göbeğimden goremiyorum aslında ikinci gebeligim ilk gebeligimde jiletle yapmıştım ama sanki görebiliyordum. Son 2 gün kalan tüy dökücü Krem kullansam olur mu acaba ??