minomino Merhaba kızlar, daha önce hiç olmamıştı 13. Haftamdayım regli olucakmışım gibi hafif belim ağrıyor. Başına gelenler var mı? Ciddi bi şey mi endiselendim:(
2cocukluana Ben 11 hafta icindeyim her adet zamaninda hafiften oldu o agrim hele ilk adet zamani 10gun agri cekmistim doktorum kanaman biseyin olmadigi surece normal bi sıkıntı yok demisti panik olup acile gitmiştim
karamel33 minomino temizlik felan yapmıyorum hafif yemekler yapıyor eşim işlerde yardımcı oluyor elimden geldiğince uzanıyorum dinleniyorum hap iğne verdiler bir ay kullanicam iğne ve hap sayesinde bebeğim iyi ama riskinde var şuan dikkatli olmaya calisiyom 🤲🙏
minomino karamel33 öyle mi dikkat edin aman🙏🏻 Benim de miyomum var o yüzden en başından beri progestan kullanıyorum insallah saglıkla gelir bebeklerimiz☺️🙏🏻