Azizinannesi2 Nuya97 Hiç bişey olmaz karnınız büyüyünce ye kadar ben 22 falandı herhalde ondan sonra yatamadım zaten 😂😂
Srfe_01 Son aylar sırt üstü yatmayın dıyolar kan akışı için ama Senın daha erken isteıdgın sekılde yatabılrısın korkma bende yatıyordum suan 17 haftalık bazen yarı yüz üstü yatmış buluyorum kendımı
edibudu Nuya97 sen istesende yatamayacgin zaman olacak o zaman anlicaksin simdi her sekilde yat ben 17-18 e kadar yattim karnim izin vermedigi zaman basladim yuz ustu yatmayi birakmayi. Suan 28deyim sirt ustu yatmakta zr oluyo ya sag ya sol anliyosun zaten
Esrasenturk8 Nuya97 30. Haftadayım yine yüzüstü yattığım oluyor zjfjkf 6 aya kadar yatın bişey olmaz sonra da rahatsız ettiğinden yatmayın dediler gebe eğitiminde
Bendiyebiri Nuya97 ay yat şimdiden dilediğince canım ya bişey olmaz karnın büyüdüğünde özlüyorsun o günleri şuan en çok yüzüstü yatmak istiyorum bazen ağlayasım geliyor 😂 çünkü benim en rahat ettiğim pozisyon yüzüstü yatmaaaak😬
Elifelbb Nuya97 haftanız daha çok küçük yüzüstü yatmak sıkıntı olmaz bence ☺️ Bende bebegım hareketlenene kadar yüzüstü yattım harrketlenınce ister istemez insan tedirgin oluyor sankı eziliyormuş gibi 😂