1lalis_ Düşük riskim var ve arada 10 dakkada bir kasıla ağrı yaşıyorum bu normal mi ? 6 Haftalığım bu arada 🌸 Korkuyorum… Doktor kanama alanin var dedi, ağrıya birsey demedi..
Papiiii 1lalis_ benimde 4 haftamdan beri var su an 9 haftakigim hala gecmedi 15 haftaya kadar gidiyo bu kanama alani zor geciyo erken gebeliklerde.Zor birsey.İlac trdavim ise yaramadi iyne seruma basladik o sancilar noemal kirmizi kanama olmadikca korkma cok ara sira kahverengi kanamalarin ola bilir ama miktar onemli tabii.Tedavi yazmsidir herhalde ama sakın ayaga kalkma hep yat dinlen bol su ic limon yeme yogurt yeme mandalina yeme.Bebegini dusun umarim hersey iyi olur sirf bj kanama alani yuzunden hamile olsgmu oyrenigim gunden beri yatyorum psikoljim altnust kimseye arzulamam bunu insallah gecer bebegimizi aliriz kucahimiza sag salim
Bisusbi 1lalis_ 7 haftalık hamileyim. Ara ara öyle kasılmalar geliyor ki canım çıktı sanıyorum. Ama geçiyor. Geçen hafta doktordaydım ve bu kasılmaların bebeğin kesesinin büyüdüğünü ve rahmin genişlediği için olduğunu söyledi. Ayrıca hormonların etkisi çok büyük. Kanlı akıntı görmüyorsan çok normal. Her yeni hamilede aynı şey var. İçini rahat tut. Dilerim sağlıkla büyür ve kucağına alırsın bebeğini ❤️
1lalis_ Papiiii Canım malesf benim kanama var ama kalp atışını duyduk, bu işten hiçbir şey anlamadım desem daha iyi 🤷♀️
1lalis_ Bisusbi Malesf kanamadan var ama bebeğin kalp.atisi yerinde canım. Anlamdım gitti🤷♀️ Sizin surkeli gelen bir ağrı mıydı..
Bisusbi 1lalis_ evet hatta şu an bunu yazarken bile ağrım var. Ani hareket yaptığımda da ağrım oluyor. Kanama da bazı durumlarda normalmiş. Mesela ben regl tarihimde akıntım olmuştu
Papiiii 1lalis_ kalp atışını duyacaksin zaten onemli olan buyumesii insallah saglikla buyurr oda geceer bende kirmzii kanama olmadi ama kahverengin oluyorsa korkma ola bilir ilacdan dolayi
Deletedmom455465 Bebek büyüdüğü için kasılmalar ağrılar oluyor. Bende 9. Haftadayım 3 gündür fena ağrım var