4 haftada 1 çağırıyor genelde gayet normal, ikili testte ultrasonla bebeğin ense kalınlığına ve burun kemiğine bakılıyor. Ve kan testiyle down sendromu riskinin ne kadar olup olmadığına bakılıyor. Benim sonucum 2 günde çıkmıştı. Bu sonuçlar tarama sonuçlarıdır, illa kesin net hastalık var diyemez. O yüzden riskiniz kanda yüksek çıksa da kafanıza takmayın ve stres olmayın, detaylı ultrason zamanında bebeğin her organı tek tek incelenecek en iyi bilgi o zaman verilir. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah bebişleri 🌸