Seyma_61 Kızlar normalde bebeğim her kontrole gittiğimizde bazen 1.buçuk hafta bazende 2 hafta önde giderdi ama bugün 37 haftadayız 2 hafta gerilemiş eskisi gibi kilo almamış sizce sebebi ne olabilir aranızda böyle birşey yaşayan var mı kafama takıldı 🙏🏻
Ece__ Seyma_61 Ultrason her zaman doğru ölçmeyebiliyor :) bir sonraki gidişinizde yine önde çıkabilir belki. O zaman bu son girdiğiniz ultrasondaki kilo hatalı olabilir
Seyma_61 Berna16 hayır canım olmadım bir ara covit olmuştum ama oda 32.haftadaydı geçti gitti kilosunuda etkilememişti şimdi 37 deyim
Seyma_61 Busra2013 canım 32 de 2.100 gram 34+4 te 2.800 dü 2 hafta öndeydi yani bugün 37. Hafta 3000 çıktı şaşırdım açıkçası hep önden önden giden bebek neden bi anda geriler ki 2 haftada 700 gram aldığı oluyordu şimdi ise gerilemiş
Poyrazin_annesi Bnmde hep 2 hafta önde vıkıyor kılosu acaba neden geriledi. Benmde gerilermi . Belkı yerlerı daraldıgı için olabılrmı
Busra2013 Seyma_61 yıne ıyı kılosu benım 34 de 2350 gr sımdı 37 pazartesı gıtcm 2800 olsun dıe dua edıom😂
Busra2013 Seyma_61 yanı onde gıtmesı duraun bence normal ıstıosan eger 40 gıbı gelse 3400 fln olur bencd
Seyma_61 Busra2013 sezeryan olcak canım 1 marta gün verdi doktor ozamana kadar kaç olur ki az kaldı 🥲
Busra2013 Seyma_61 cok kılolu dogması saglıklı anlamına gelmıo 3 kılo dogsads yetlı o zmn kdr 3200 fln olur bence
Seyma_61 Busra2013 aynen tabiki ama bi anda öyle olunca şaşırdım bende açıkçası neyden kaynaklanır ki 🤷♀️
GokcenK haftaya girdim iki üç hafta öncesine kadar bebek hep önden gidiyordu bir iki hafta falan ama şimdi ultrasonda bir kaç gün de olsa geriden gösterdi 35+5 te 2.600 gr söyledi doktorum çok kilolu olmayacak ama zamanında doğarsa 3 3,5 arası doğar dedi ki zaten normal doğum istediğim için çok kilolu olması da iyi mi bilmiyorum 🤷🏼♀️