Gizemnur51 Kızlar bugün çatı muayenesi oldum pembe çok az kan geldi üzerinden Bi 5 veya 6 saat sonra kahverengimsi leke geldi acaba o gelen nişan mıdır çatı muayenesinden sonra gelen kan pembemsi mi olur acil yardım 😢🙄
Saliha03 Gizemnur51 Nişan sümüksü bir yapıda olur kaygan çatı muayenesinden sonra kanama olabilir korkma demişti doktorum bende olmadı ama korkmayın. Normal yani söylemeyi unutmuş olabilir doktorunuz
Gizemnur51 Bana da söyledi ama bu kanama gibi değil kahverengimsi tarif ettiğiniz gibi doktorum pembemsi olabilir demişti anlamadım şu an da olan şeyi
Gizemnur51 Bana 39 da yaptı doktorum erken yapmanın anlamı yok çocuk son zamana kadar dönmeyebilir son zamanda yaparsak kesinleşir dedi
busraaras00 Benimde hafif kahverengi lekelenme olmuştu, doktor yanımdayken sordum kırmızı ve çok gelirse sorun demektir bu normal demişti🙌🏻
Saliha03 Gizemnur51 Yok o açıklığa da bakıyorlar ya doğal bugün ağrır muhtemelen yarın falan geçmiş olur bende de olmuştu