28+2 haftalığım şuan dün akşam sol kasığım çok ağrıdı sırtıma kadar ağrısı vurdu sabaha kadar uyuyamadım bugünde aynı şekil arada ağrılarım oluyor bisiler batıyor karnıma sanki ama bebiş hareket ediyor sizce ne yapmayalım ?? Erken doğumla alakası varmı peki böyle yaşayanlar oldumu