Sabahları geç kalktığımız için 2’ye doğru kahvaltı yapıyoruz açıkçası ama orda gerekli şeyleri yiyorum ara öğün koymaya alışamadım şimdi onu yapmak istiyorum ama ara öğüne ceviz dışında ne koyabilirim muz yiyorum mesela 1-2 tane yeterli olur mu sonraki ana öğünümü 7-8 gibi yapıyorum sonra gene bir atıştırma arası süt veya kapar vs yiyorum eşim 12 fiği geldiği için ona yemek koyarken bende diyorum Buda son öğün oluyor sizce yeterli mi kilo alır mı bebek böyle ?