Doğum için önerisi olan var mı artık doğmasını istiyorum 🥲
M123M bende 40+1 dogmuyor sukuat yürüyüş herşeyi denedim inatçı kızım gelmiyor
rahimesarp
Eliff89 ne yapsakda doğsa bu bebekler ya😂
Bende 39+6oldum çarşambadan beri düzensiz sancılarım var ama doğum baslamadi daha😞
38+6 p.tesi sancım çıktı ama hala yerimizde sayiyoruZ😂
40 dan sonrası iyi değil diyorlar korkuyorum artık doğmazsa diye