gzm-35-35 Evett kızlarr opu oldum 2 şubatta ve şuan rahim dinlendirme sürecindeyim. Transfer bekleyen ve opudan sonraki süreçleri tecrübe eden arkadaşlardan tecrübelerini paylaşmalarını rica ediyorum🙏🏻🥰
Deletedmom_40 gzm-35-35 3 şubatta opu oldum ☺️ Rahim dinlendirme sürecindeyim adet olunca gel demişti yarın gidecem bugün 2.günüm yarın 3. İnşallah transfer için uygundur herşey 🙏
Deletedmom_40 gzm-35-35 canım ilk adeti oldun 2.yi bekliyorsun değil mi ? Ben şuan ilk adetteyim bana ilaç yazdı doktor bugün 2.adeti ol gel dedi
Sevilaybali Eylül ayından beri transfer olmayı bekliyorum önce rahim dinlendirme oldu sonra kist çıktı ve onu baskılamak için 2 ay iğne tedavisi oldu ve çok şükür sonunda pazartesi günü transfer oluyorummmmm🌸🎊 ilk denemem ve aşırı heyecanlıyım
gzm-35-35 Sevilaybali aaa çok sevindim hadi hayırlısı olsun şimdiden güzel haberlerinizi bekleriz inşallah🙏🏻🥰 benimde ilk denemem dinlendirmenin ilk ayı geçti ikinci ayda nasipse tedavim devam edecek🙏🏻
gzm-35-35 Deletedmom_40 inşallah güzel geçer herşey haberlerimizi veririz birbirimize🙏🏻🥰 benim ikinci adet döneminde gel dedi doktor rahim kalınlığına bakıcak sanırım ona görede ilaçlar falan veriyorlarmış kalınlaştırmak için bende sabırsızlıkla adet olmayı bekliyorum bebişime kavuşmak için🥰🥰
Sevilaybali Minaliy benim için de transfer günü geçmek bilmiyor salı dan beri bekliyoruz 🥰bir an önce transfer olmak istiyorum çok değişik bi süreçmiş
gzm-35-35 Minaliy güzel sonuçlar alırsınız inşallah 🙏🏻 Transferden önce opudan sonra neler yaşadınız tecrübelerinizden bahsedermisiniz biraz biz transfer bekleyenler için🙏🏻🥰
Minaliy Sevilaybali evet çok değişik bi süreç hep olumlu düşünüyorum. Ama hiç bişey hissetmiyorum şuan . Sadece bian önce öğtenmek istiyorum. Rabbim emeklerimizi boşa çıkarmasın 🙏
Minaliy Sevilaybali sizde bian önce transfer olup bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏
Deletedmom_40 gzm-35-35 evet herkes 2. Adette gel demiş ama doktor bana adet olunca gel dedi başkada bişey demedi. birkere daha ol der diye çok korkuyorum açıkçası. Zaten opudan 14-15günde oldum adet baya geçmiş oluyor yani bi 15 gün de transfer için geçecek yeterlidir inşallah . Sen opudan kaç gün sonra adet oldun canım ?
Sevilaybali gzm-35-35 evet canım rahim kalınlığına bakılıyor ben şuan estrofem Protestan fitil kullanıyorum pazar günü de iğne başlayıp pazartesi transfer oluyorum sanırım transferden sonra da ilaçlar devam edecek beni tek korkutan Protestan dex iğne sanırım çok yakıyormuş 🙈
Minaliy gzm-35-35 tabiki canım. Merak ettiğin aklına takılan herşeyi sorabilirsin. Opudan 2 3 saat sonra çok karın ağrım oldu. Verdikleri antibiyotik ishal kusma yaptı. Sürekli haşlanmış patates leblebi falan yedim sabah bişeyim kalmamıştı. Opu dan 14 gün sonrada adet oldum. Benimki dondurulmuş embriyoydu adet olduğumda gittik progestan iğne ve estrofem ilacına başladık. Adetten sonra 14. Günde transferim oldu. 1 tane 5. Gün embriyosu transfer edildi.
gzm-35-35 Deletedmom_40 ben opudan 5 gün sonra adet oldum canım bana opudan sonraki adeti saymıyoruz dediler. Ondan sonraki adetteki değerler önemliymiş eğer değerler istedikleri gibi çıkarsa uzatmıcaklarmış eğer çıkmazsa üçüncü adet dönemine uzatıyorlarmış. Uzaması daha iyiymiş bu arada baya araştırdım ben sende iyi danış doktoruna rahmin dinlenmesi çok önemliymiş daha olumlu sonuçlar için
Cemoss46 Sevilaybali progestan iğne acıtıyor ama 3 kere yapılıyor ikisi transferden ikişer üçer gün önce diğeri transferden çıkınca Allah hepinize sağlıklıca pozitifi göstersin bende 4 ocakta transfer oldum darısıda sizlere inşAllah.❣️☺️
gzm-35-35 Sevilaybali transferden kaç gün önce başladınız acaba ilaçları kullanmaya açıkçası benide korkutuyor o iğne süreçleri ağlayarak yaptım hep yumurtaları büyütürken 😔 bitti diye şükür ediyodum bakalım inşallah çok kullanmamıza gerek kalmadan sağlıklı bir şekilde bebişlerimiz bize tutunur🙏🏻
Deletedmom_40 Minaliy ay bende o süreçte adet oldum. Yarın kontrolüm var başlar mı bir adet daha bekler mi diye çok korkuyorum. Yani siz ilk adetle başladınız öyle mi ??
Deletedmom_40 Minaliy bide canım yarın 3. Günüm adetimin . Tahlil istiyorlar mı sadece ultrasonla mı muayene ediyor neye göre transfere karar verecek bilgilendirir misin beni ???
gzm-35-35 Minaliy Minaliy çok teşekkür ederim ☺️ benim opu gayet güzel geçti hafif ağrım olmuştu. Benimde 5. gün embriyosu donduruldu. Opudan 5 gün sonra adet oldum ikinci adette çağırdılar onu bekliyorum. Bahsettiğin ilaçların yan etkileri falan var mı birde rahim kalınlığı en az ne kadar olmalı ne kadarken tranfere gün veriyorlar☺️ İnşallah bebişin sana tutunur canım🙏🏻 onunla konuş güzel şeyler söyle hissediyorlarmış test gününde de bizi merakta bırakma 😂