Nurdiri bende ilk gebeligim ve tüp bebekle hamile kalınca ilkten çok heveslenmiştim oda takımı falan düşünmedim ama bi beşik dolap bi sallanır sandalyem vardı koyarım falan diyodum sonra ikeanin karyola beşiği hediye geldi evimizde eskiden kayinvalidem oturduğu için esimin eski odasında kocaman bi dolap vardı. 30 lü haftalarımda o odayı boyadik birlikte dolabı kendim boyadım yatak odama anne yani geleceği için kendi sifonyerimi de onun odasına koydum sallanan sandalyemi de koydum geçen hafta halisinida aldım bebek odası konseptinde çok istemiyodum imkanım vardı ama elimdekini değerlendirip bi oda yapmayı tercih ettim Su an uzun süreli kullanabileceğimiz sade bi odamız oldu 🤗😍