Kızlar herkese selamlar şu an altı haftalık hamileyim açıkçası etrafımda yeni anne olmuş bir yakınım da yok eğer sağlıkla bebeğim inşallah Doğarsa bebek odası yapma taraftarı değilim yatak odam oldukça geniş bir tane karyola almayı düşünüyorum ama onun dışında katlanabilen park yataklar oluyor ya da elektrikli ana kucaklarim sizce hangisini almalıyım örnek veriyorum gündüz oturma odasında içinde yatırabileceğim gece başucuma koyabileceğim siz ne önerirsiniz