Melisa0002 Cinsiyet tahmini 12.haftada da yapılıyor duyuyoruz yani, ben ilk tahminimi 13+3 te aldım, 17 de kesinleştirdik 🥲 Sağlıklı gebelik olup olmadığı doktorun tarafından ultrason esnasında anlaşılıyor zaten doktor belirtiyor bunu, bebeğin ölçümlerine bakarak. 11-14.haftalar arasında yapılan teste de ikili tarama testi deniyor bu da bebişteki down sendromu ve kromozomal genetik hastalıklardan herhangi birinin risk oranını belirler, yaptırıp yaptırmamak ailenin kararına bağlı. Biz yaptırmadık mesela 👼🥰 sağlıkla gelsin inşallah miniğin 🤲🏻