iyi akşamlar arkadaşlar🖖 13 haftalık gebeyim.covid belirtim dahilinde test yaptırdım sonuç bekliyorum acılar eşliğindee 😩😩 kırılıyor her yerimm😩 bebeği de endişe ediyorum tabi,başına gelen oldu mu? nasıl bir yol izlediniz? beni biraz ferahlatsanız 🥺🥺