Funda88 ya şeyi anlamıyorum daha güzel isimler var??? Yani kime göre neye göre... abdul ismi bazılarına göre çok güzel bana göre değil. Ya da emrullah bence ağır bir isim ama millet koyuyor.. ben oğluma ateş ismini koycam başka bulamadın mı? Yok canım elimizde tek bu kaldı. İstersen al istersen alma...!! Bırak kim ne derse desin. Bu çocukları biz biyüteceğiz biz bakacağız ömür boyu biz sesleneceğiz. Kime ne yani ali koyarım ahmet koyarım uzay koyarım dünya koyarım... boşver canım sen milleti içine sinen neyse onu koy ki eymen gökmen bence güzel yani ☺️ Yine belki içine sinecek başka isimler çıkar ama sadece kendi istediğini koy. Ben oğlumun adını hüseyin ateş koymaya karar verdim. Ateş koyma şöyle olur böyle olur dediler anası ben değil miyim size ne ben ilgilencem dersi sizi germesin dedim şimdi ayyy ateş çokzel isim diyorlar 🤷🏼♀️ Salla milleti