Busraaaaaaaaaaa12 Yaseem ben dalin kullanıyordum asla memnun kalmadım bübchen aldım cokkkk memnun kaldım persembe günü indirime gircek ebbeekte
Deva22 Yaseem ben bir tane mustela aldım bir tane de hipp aldım ikisi de temiz içerikli hipp markasının fiyatı daha uygun mustalayi devamlı alamam diye düşündüğüm için ondan da aldım
Soncul Yaseem şampuanın en pahalısı en iyisi demek değil dalinde işi görür yani sonuçta bebekler için yapılmış bişey zararı olmaz
Eylulada-21 Soncul ben alırken pahalılığına bakmam ama içeriğine bakarım elbet🙏mühendisoğlundan bakabilirsiniz
Busraaaaaaaaaaa12 Deletedmom2265 ben aldım çok memnun kaldım ne yalan söyleyeyim persembe günü indirme gircek ebebekte
Mervepera Yaseem sebamed aldim ama iyi mi yaptım bilmiyorum 🤷♀️ doğsun bakcaz sıkıntı yapmazsa bitene kadar devam alerji falan yaparsa başka bise denerim🤷♀️
Elaaa78 Mervepera Sebamed en iyisi alarjiki çocuklara hele bire bir egzemayi faln hemn geçiriyor bn ilk çocuğumda kullanmıştım şimdi ikinci bebeğini biliyorum onada hep sebamet aldık
zeytinkiz Yaseem 5 aydır Johnsons baby kullanıyorum yumusacık sacları konak da olmadı cok da güzel kokuyor gözde yakmıyor yüzünü bile yıkıyorum kızımın şaldır şuldur 😄
Durunbigeldim Yaseem mustela alın içeriği temizz bayaa gidiyor zaten. Kimya mühendisi anne var ınstada o inceleme yapıyor