Glsm_ Banuc ilerde torunum torunum deyip ortada gezmesin o zaman o babaanneler..diyememişmi ordan “aa yok yaparım bende torunum o benim” diye..sevmeye gelince evimizden çıkmazlar.bende çok sinir oluyorum bu konuya