Ayse_dnmz Merhaba kizlar , bir haftadır canım aşırı aşırı tavuk dürüm çekiyor rüyamda gördüm iki kere hatta ama hamileyken zararlı diyorlar yesemmi yemesemmi bilemedim 😔
Mervekkkk Zararlı demelerinin sebebi iyi pişmemiş yiyeceklerden dolayı olması diye biliyorum canının çektiğini bu kadar yememek daha yanlış bence ben yiyorum
Melos12 Ayse_dnmz neden zararlıymışki ben oğlumdada yedim kızıma hamileyim gene yiyorum hatta bugün yicem ilk defa duydum kuzum ye gitsin bişey olmaz tabi çok iyi pişmiş olursa sıkıntı yaratacağını sanmam
Esra_G İyi pişmemiş olabilir diye zararlı diyor doktorlar kendiniz pişirmediğiniz için. Ama ben de söyledim yedim ya canımız çekiyo ölelim mi yani. Özellikle aradım hamileyim dedim eti çok çok iyi pişsin dedim yedim öyle amaaan 1 kere ye nolcak :) afiyet olsun.
Yasecer Kim diyor zararlı diye 34 haftalık hamileyim hep canım ister süreklide yerim😂bişey olmuyor çok şükür göm gitsin bu kadar takmayın
Ozlm007 Ayse_dnmz temiz yaptığından emin olduğun bi yerden söyle ye canım yani abartmamak lazım böyle o kadar da değil yani içine mayonez koydurmazsın olur biter istediğin şeyleri ye hasta değiliz hamileyiz 🥰💜