aselinannesiiiiiiii Hanımlar 37 haftalık gebeyim bugün kontrole gittim bebeğimin kafa çevresinin 2 hafta büyük olduğunu söyledi doktorum normal doğumda seni zorlar dedi benim gibi durumda olan arkadaşlar varmı acaba. Yada normal doğum yapan varmı
Fulyaaa1 aselinannesiiiiiiii merhaba bizde 37 yiz bizdede kafa önde ama doktorum zorlar felan demedi çatına bakmadan mı söyledi Bunu
Zeyyyn aselinannesiiiiiiii benimde hep öyleydi 2 hafta önde dedi normal doğum için zorlamaz ama kafası büyük olur dedi diğer bebeklere göre normal doğum yaptım gayet normal kafası var yenidoğan şapkaları büyük geldi çoçuğuma hiçte koca kafalı olmadı yani 🤣🤣 4 kılo bebek doğuruyor millet sanırım sizin doktorda sezeryancıgillerden bazısı öyle oluyor
Gulturann aselinannesiiiiiiii sadece kafa için bunu demesi normal degil ilk oğlumda kafa ve göbek önde olduğu için sezeryana aldilar kaç doktora gittim hepsi aynı seyi söyledi
aselinannesiiiiiiii Fulyaaa1 haftaya çatı muanesi yapcak doktorum kafa çevresinin 39 haftayla uyumlu zor olur normal doğum için dedi kafam karıştı benimde açıkçası
Mdne2701 aselinannesiiiiiiii çatı genişliğin önemli canım bizimde öyle demişti ama çatı Muayene sınde normal yapabilirsin dedi
aselinannesiiiiiiii Zeyyyn bende son vakte kadar normal doğum diye direticem bakalım inşallah normal doğum olur
Fulyaaa1 aselinannesiiiiiiii belli canım devlette böyle birseyi sorun etmiyorlar çatı muayenesi yapmadan böyle demesi tuhaf
aselinannesiiiiiiii Fulyaaa1 aynen canım çatıma bile bakmadan böyle söyledi bakalım son vakte kadar normal doğum için bekliycem
Elifgoktug1 aselinannesiiiiiiii doktor değişmeni tavsiye ederim bende öyle oldum imza atıp çıkmadığıma çok pişman oldum sonra
aselinannesiiiiiiii Gulturann genel kilo olarak bir hafta büyük dedi kafa çevresi olarak iki hafta büyük dedi valla kafamız karıştı iyice
babypoemnur aselinannesiiiiiiii bende 36+3teyim bizimde 2 hafta önde çıkıyor ama ben hocam sorun olur mu dediğimde hayır kesinlikle olmaz dedi özel hastane sezeryan için zemin hazırlıyor birazcık
aselinannesiiiiiiii babypoemnur banada öyle geliyor canım tam sezeryan demiyor doktorum ama alttan alttan zor olur gibisinden konuşuyor
babypoemnur aselinannesiiiiiiii hayırlısıyla doğsunlar kendileri karar veriyor geliş şekillerine bizimde bebiş 35. Haftada 3 kiloydu daha 25 gün var ve bugün 36+3üz doğuma kadar büyürse nasıl doğururum diye düşünüyorum
aselinannesiiiiiiii babypoemnur rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah bebişlerimize sağlıkla kavuşuruz inşallah 🤲