Fatmayigit Kızlar 40+ 1 günlük gebeyim . Dün nisanım geldi bugünde kontorlum vardi 3 cm acilmam var di muaneden sonra 5 6 damla kan gelebilir dedi doktorum . Ama baya olmaya başladı 8 saatir falan normal mi doğum mu başlıyor aceba kafa baya Asagi da demişti
Gizemnur51 Çatı muayenesinden sonra kan mı geldi yoksa kahverengimsi Bi akıntı mıydı bende bugün çatı muayenesi oldum pembe Bi şey geldi aradan 6 saat sonra felan kahverengimsi akıntı geldi acaba o nişan mı anlamadım
Fatmayigit Gizemnur51 ilk basta kahverengiydi daha sonra sümüksü şekilde geliyor ve hala devam ediyor bende anlamadım 😔