acemianneee_31 Selam kızlar 15 haftalığım göbek deliğimin altından karnım şişmeye başlıyor sizce normal mi yoksa asagda mı
Zehragniken acemianneee_31 rahimden yukarı doğru çıkar büyüdükçe. O yüzden gayet normal bel kemiğine doğru geliyor bebek