elif1718 merhaba, dayanılmayacak yada foruma post açtıracak kadar kötü ağrılarda diyelim doktora gitmelisiniz bence :( kötü bişi yoktur eminim ama ilk 3 ay çok önemli ya .. çünkü hiç bu kadar sancı duymadım .. sırt üstü yatarken gülünce çok kas agrım olur şiddetli onunda sebebi gerilen bağlarmış ..