Merhabalar 2 gebelik geçirdim şimdi 3.bebegime 10 haftalık hamileyim ve doğuştan tek böbrekli olduğum için bebek büyüdükçe böbrekte büyüme oluyor ve 4 5 aylıkken bobregime kateter ,tel takılmak zorunda kalıyor takıldıktan sonra yatalak kalıyorum doğuma kadar doğum sancısından daha fazla sancı ağrı çekiyorum sadece destekle lavaboya kalkabiliyorum tel den dolayi da sürekli doğum sancılarım oluyor geciktiricilerle bebeklerim iki gebeliğimde de 1 ve 1 buçuk ay olarak erken doğum yaptim bu gebeliğimde taktırmak o acıları tekrar yaşamak istemiyorum lütfen bilgisi olan yaşayan varsa yazabilir mi.