Tgcperi şuan 27+2 olduk ama 26+4te öğrendim canımm boyu ve kilosunu normalde sata göre 25 haftalıktı öğrendiğim de ama 1 hafta 10 gün önden gidiyor bebeğimin gelişimi şeker yüklemesi yaptırdım bişey çıkmadı karaciger böbrek enzimlerim normal sınırlarda çıktı ama doktorum şekerden uzak durmalı söyledi doğuma kadar sanirim şekerli gıdalar bu kadar gelişmesini sağladı çünkü gebelik şekeri olan annelerin bebekleri böyle büyük oluyormus genelde bende hamileliğim boyunca deli gibi portakal yedim sanırım ondan oldu şimdilerde biraz uzak durmaya çalışıyorum şekerden. O ayakta duramama bende de var geceleri uykudan uyandığımda ayaklarımın alti şişmiş oluyor birde üzerine basınca çok değil ama hafif bir sızısı oluyor ilerleyen zamanlarda daha neler yasicaz kim bilir Rabbim hepimize yardımcı olsun kolaylık versin bebeklerimize de sağlık sıhhat versin inşallah ❤️