Kizlar dun biraz agrim oldu sanki tuvaletimi saatlerce saklamisim gibi karnimin asagisi agrimaya basladi. Doktor ilac ismi dedi kullandim. Karnimda surekli kaz var gibi hissediyordum. Dunden bugune bebegimin hareketlerini hiss etmedim. 20 haftalik gebelik. Sizce normal mi?