Yagmur_2734 ben de kilo kaybettim 3. Ayımdayım zorla toparlandım 1 2 haftadır düzgün yemek yiyebiliyorum. Sizin de geçecektir muhakkak. Bulantı için ilaç kullanıyor musunuz? Kendinizi rahatlatabilecek ilaçlar alabilirsiniz doktorunuzla konuşup. Aşırı su kaybı da zararlı su tüketiminize de önem vermelisiniz. Bir de bu kusma sıkıntılarını sürekli yaşıyorsanız acile gidip serum alabilirsiniz seruma bulantı ilacı karıştırıyorlar hamileler için rahatlatıyor. İşkence çektirmeyin kendinize koşun acillere hiç çekinmeyin bebeğe zararı olan şeyler değil bunlar. Anneyi rahatlatmak için. Doktorunuzla da konuşun tabi