Kubraaa11 bizde 35+4 olduk. Dün kontrolüm vardı bisey hissetmemeye rağmen nst sancım çıktı, açılmam yoktu. Doktorum bu sancıların açılma yapabileceğini söyleyip sancıları durdurmak için ilaç verdi hiç değilse 1 hafta daha beklesin dedi, açılma olsaydı banada yatış verirdi belki. Allah bilir ama doğsada bir şey olmaz diyorlar fakat nefes darlığı çekme riski olabiliyormuş sordum bende dün doğsa bi sorun olur mu bu haftada diye, o yüzden geciktiriyorlar sanırım. Ama telaş yapmamaya çalışın korkulacak bir durum olduğunu çok sanmıyorum. Şuan nasılsıniz 🌸