Tecrübeli annelerim 2 gündür ben fena gribim 2 buçuk aylık kızım var emziriyorum bugün oda aniden ateşlendi benden geçti sanırım ateşini ölçtüm 37.6 hemen calpol koydum şimdi ölçtüm 37.1 tekrar çoğalırsa bu gibi durumlarda ne yapmalıyım ateşini düşürmek için şurup hariç