13.haftalık ikiz bebekler bekliyorum… Dün hiçbirşey yokken 30.sn işyerinde bayıldım 😐 Daha önce buna benzer bir durum yaşayan oldu mu merak ediyorum ?! Doktora gittiğimde bişey çıkmadı testlerde… Muhtemelen tansiyon düşüklüğü diyor ayaktaydım bir süre 🙄