Cereniiimmmm doğumdan çıkınca sert bir Nescafe için kafein veriyorlar baş ağrısı olmaması için. Ben içmeyi unuttum o kadar da tembihlemistim herkesi hatırlatın diye ama işte heyecandan mı neyden bilmiyorum unuttuk felaket bir baş ağrısı çektim 5 gün. Tabi bazı bunyede yan etki yapıyormus spinale belki benimde öyle oldu. İnşallah yasamazsiniz siz 🙏