Grazioso
Doktor önerisi olan var mı ? Şuanda giden veya gitmiş olan ??
Bebegmibkliyrm
Yuzyilda seher cinara gidiyorum. Cidden harika bi kadin. Her saniye gulup duruyo😀 her kontrollerde sanki detayli ultrasona girmis gibi detayli sekilde bebege bakio sana her gittiginde bak bu burasi bak suan soyle yapio gibi uzun uzun anlatio. Ve cok bilgili. Ben hem hamileyim hemde genital sigillerim vardi. Gittikce cogaliyordu. Sana ilac veremem bebek kucuk die ama her gun dogal sirke al sür siğillere ddi. Ve o kocaman sigiller yok oldu onun sayesinde. Esim bile cok memnun doktordan benimle ilgilendigi kadar esimde yanimda gelio odaya kontrollerde esimede anlatio bak bebeginiz soyle boyle die. Yani gulumsemesi zaten yetio benim rahat etmem icin. Bebegim biraz kilolu olcak herhalde her gidisimde tosbik die sevio dogmamis bebegi😀 yani ona git derim. Muayene zaten diger ozellere gore en uygunu 85 tl.
Heaven1708
Medicalparkta amanullah çağataya gidiyorum. İşini şansa bırakmayan bi doktor çok memnunum. Muayene ücreti 170 tl biraz tuzlu ama değer