Merhaba Kızlar
Bende buradaki doğum hikayelerini okuyup sabırsızlıkla oğlumu kucağıma alacağım günü bekliyordum nihayet yazmak banada nasip oldu çok şükür 15 şubat salı günü akşamı saat 5 bucuk 6 gibi başlayan hem belime hem karnıma hafif hafif ağrılar giriyordu. Ben daha haftamın tamamlanmasına vakit olduğu için çok dert etmedim her zaman ki gibi yalancı kasılmalardır diye olağan işlerimi yaptım yemek çay çorba gibi. Akşam 10 11 e kadar 15 20 dk arayla gelmeye başladı eğitim aldığım ebeme yazdım evet doğum kasılmaların başlamış sakin karşıla aç kalma uyumaya çalış dedi bende evde bi kaç işim vardı onları hallettim ne olur ne olmaz diye hastane çantamın eksikleri varmı diye baktım ama kasılmalar sıklaşmaya başladı rahat karşılıyordum uzandım beklemeye başladım. Kasılmaların süresi 12 dakikada bir olmaya başladı 10 dk da bir olmaya başladı 5 dk inmediği için telaş yapmadım gece her kasılma geldiğinde sıcak su tuttum duşta karnıma. Gece saat 3 bucuk gibi nişanım geldi hafif kahverengi ve sümüksü bi yapıda 8 7 dk ya indi kasılmalar sabah 9 bucuk gibi doktorumu aradım hadi gel hemen dedi ve gittiiiik😊 sonunda hastaneye gitti diyenleriniz olabilir 😂 Doktorum baktı bebeğin genel durumu iyi açılmama baktı 3 cm rahim ağzın çok iyi incelmiş 2 3 saate doğurursun dedi doğumhaneye çıktık eşim yanımdaydı başka hiç kimseyi istemedim kasılmalarımı eşimle karşıladık plates topuna oturdum sıcak su yaptık karnıma falan derken açıklığım 6 cm de ulaştı ebe suyumu açtı kasılmalarım arttı 3 4 dk ya düştü her kasılma geldiğinde squat yaptırdılar. Nefes ile bi arada yapıyordum bazen zorlandım hem kasılmayı hem nefesi kontrol edemedim bi çok yerde ama sonunda ıkınma sürecine geldik nefes ve ıkınma süreci benim için en zor olanıydı eğitimini de aldığım birşeydi ama beklediğim gibi yapamadım yada o gücü kendimde bulamadım een son doktorumun hadi annesi geliyor dediğini ve oğlumun ağladığını hatırlıyorum sonrasında tenime verdiler muayene ettiler ve birlikte odamıza gittik o ağladı ben ağladım 😂 2 bucuk 3 saatte ilerleyen bi süreç oldu çok şükür bunda benim sürekli hareket halinde olmamın çok etkisi olduğunu düşünüyorum çok kilo almadım 7 kilo gibi birşeydi aldığım oğlum 3 900 doğdu son haftalara kadar sürekli evde temizlik yaptım sürekli kendime uğraş buldum ve hiç ağrı sızı yaşamadan en son gün hariç doğuma gittim ne bel ağrım oldu ne karın ağrım son haftalardaysanız tavsiyem adaçayı ahududu çayı hurma tüketmeniz. Ve süreci olabildiğince evde geçirmeniz geceden gitseydim sabaha kadar hastanede beklicektim belkide stresten bu kadar kolay olmayacaktı herkese hayırlı doğumlar diliyorum bebeklerinizi sağ salim kucağınıza alırsınız umarım. Uzun oldu affedin çenem düştü oğlum uyurken 😂🌼