Kızlar birşey soracaktım özel hastaneler acilden para alıyorlarmış aradım öyle dediler şehir hastanesine kadın doğum bölümünden acilden giriş yapsak bizimle iyi ilgilenirler mi herhangi bir igne filan yapmazlar demi yada hiç böyle acilden giriş yapan varsa nasıl müdahale ediyorlar yardımcı olur musunuz