Happymami Asel477 çıkıntı varsa erkek oluyor tam cinsiyet yerinde parlak bişey yada parmak ucu kadar çıkıntı pipi hiç bişey yoksa kız💖bir de kızın duruşu ve kemik yapısı daha farklı 💖
ilkgebelikk Merhabalar benim bebişim henüz 12 haftalık. Bugün doktora gittim cinsiyeti öğrenirim diye heveslendim ama doktor erken daha dedi 1 ay sonra belli olur dedi. Herhangi bir tahminde de bulunmadı. Ultrason dan bakıp anlayan arkadaşlardan ricam naçizane yorumlayabilirler mi sizce kız mı erkek mi teşekkürler şimdiden 😍❤️ https://imgyukle.com/i/EJUEu1 https://imgyukle.com/i/EJUkfA https://imgyukle.com/i/EJUYZN
Elif0611 https://imgyukle.com/i/EJFA9s https://imgyukle.com/i/EJF7vb https://imgyukle.com/i/EJMPSQ https://imgyukle.com/i/EJF0YS Bizede bakarmısınız burda 12 haftalık 🌸
Elif0611 Happymami Deletedmom72728 https://imgyukle.com/i/EJFA9s https://imgyukle.com/i/EJF7vb https://imgyukle.com/i/EJMPSQ https://imgyukle.com/i/EJF0YS Banada bakarmısınız🌸🌸
umayben Happymami https://www.hizliresim.com/jfvdus2 Bana da bakar mısınıız doktor söyledi ama yine de bekleyelim dedi 🥰
Elif0611 Happymami hayır çok zorlayınca bi çıkıntı var gibi sanki ama bişey söyleyemem şu an d1 ay sonra gel dedi
Deletedmom72728 Minigindunyasi yani resim net görünmüyor ama ben pikacu gibi gördüm dkddkdkdk doktor niye açık renkte çekip vermiş banada vermişlerdi net deil tam