bebek- rahim bu haftalarda büyümeye başladığı için bu tarz kıramp ve ağrılar normal olarak değerlendiriliyor ,muhtemelen doktorunuz magnezyum başlar , ama ağrılar düzenli aralıklarla geliyorsa ve git gide sıklaşıyorsa sancı olarak değerlendirilebilir, ama bence yine de ne olur ne olmaz doktorunuza en yakın zaman da görünün ☺️