denizz42 Aksine 8+4üm Allah’ın izniyle zaman su gibi geçsin hemen doğurayım istiyorum ara ara bebek kokusu geliyor burnuma zaman nasıl geçecek hiç bilmiyorum.🙊🥰 Her insan aynı olmuyor kaygılarımız, endişelerimiz bunların hepsi çok normal duygular zaten yolun daha çok başındayız eminim zaman yaklaştıkça daha da sabırsız olacağız doğsun diye gün sayacağız, kendinizi şimdiden bunu düşünüp doğumdan korkuyorum diye şartlamayın, ne şekilde bir doğum olursa olsun nasıl olursa olsun sağlıkla bebeklerimize kavuştuğumuzda çektiğimiz her şeye değmiş diyeceğiz. İnşAllah hayırlısıyla o günleri görmek nasip olur hepimize.❤️