ilkgebelikk Merhabalar benim bebişim henüz 12 haftalık. Bugün doktora gittim cinsiyeti öğrenirim diye heveslendim ama doktor erken daha dedi 1 ay sonra belli olur dedi. Herhangi bir tahminde de bulunmadı. Ultrason dan bakıp anlayan arkadaşlardan ricam naçizane yorumlayabilirler mi sizce kız mı erkek mi teşekkürler şimdiden 😍❤️ https://imgyukle.com/i/EJUEu1 https://imgyukle.com/i/EJUkfA https://imgyukle.com/i/EJUYZN
ilkgebelikk Papiiii yaa çok mutluyum umarım haklı çıkarsınız 😍 öncellikle sağlıklı olsun, hep kızım olsun istemişimdir❤️ Bakalım sonuç belli olunca yazacam size teşekkür ederim cevaplar için hepinize ayrıca
Elif0611 https://imgyukle.com/i/EJFA9s https://imgyukle.com/i/EJF7vb https://imgyukle.com/i/EJMPSQ https://imgyukle.com/i/EJF0YS Burda 12 haftalık bizede bakarmısınız lütfen🌸 Papiiii eylulummmm 1Annex Deletedmom72728 Sinemmmasya Ebru2432 Papiiii
Papiiii ilkgebelikk insallah canım.Evet onemli olan saglikli olmasi bende sj an 9 haftamdayim cok merak ediyorum ama daha erken onemli olan saglikli olmasii
ilkgebelikk Sinemmmasya yaa herkes kız tahmin ediyor çok umutlandım 💗buna güvenerek eşimle iddiaya girdim şimdi, kız olursa hediye aldırayım diye umarım yanılmayız yoksa benim sağlam bir hediye almam gerecek 🤣😁
ilkgebelikk Ceylankaya35 https://imgyukle.com/ Bu siteye gir önce, sonra resmini yükle, o resmi alıp sonra sana bir kod veriyor aşağıda ,o kodu kopyala buraya yapıştır canım.
Sengul Papiiii bi kızım var İnşAllah öncelikle sağlıklı olsun ama erkek annesi olma duygusunu da yaşamak isterim ☺️🤲🏻