Ebru021 Kizlar bugün özel bölgeyi ağda yaptım hareket ettigimde sag kasigim agiriyor ve özel bölgenin üst kısmı ağrıyor 25 haftalık gebeyim korkuyorum birşey olur mu
bebisveannesiiii Ebru021 bende 26 haftalık dün ağda yaptırdım benimde ağırdı 2 gün geçti sonra normal bence
Cansuada24 Ebru021 olur agrın ozman endişe etme bidaha yaparsanda kendini hazır hissettiginde git kuzum 🙂