Gastronomanne Kızlar 18 haftalık gebeyim biraz kilolu hamile kaldım ne yazık ki 😐 şuana kadar 4 kilo aldım sizler kaç kilo aldınız hızlı mı gidiyorum 😁
Cotanakk Gastronomanne 58 ile hamile kaldım 70-71 oldum 37. Haftadayım artık tartılmama kararı aldım doğuma kadar canımı sıkmaya başladı çünkü 😂
MTugba Gastronomanne 17 haftalığız bizde iki kilo almışız ama kıyafetlerle ayakkabılarla fazla çıkıyor bence 😅😅 yoksa ben bir buçuk kilo filan almışımdır.
Tgcperi bebisveannesiiii 26 haftalık hamileyim ben 11 kilo aldım bence sizinki gayet iyi 😄 50 kiloyla hamile kalmıştım
gamzecevik1 Bende kilolu hamile kalanlardanım. Ama hamileliğimin başından beri çok şiddettli mide bulantısı yaşadığım için hiç almadım hatta verdim
Gastronomanne Villanelle ay ne güzel ya 😂 hamileliğimin son zamanları yaza denk gelecek bide çok kilo alırsam çok zorlanıcam korkuyorum valla ama yemeyede devam ediyorum 😁
Brnaebu Cotanakk ilk hamileligimde bende 59 ile kalip 75 ile doguma girmistim,sonra verdim ama pandemide geri aldim suan 70 ile 2.ye kaldim 75 im😁
Cotanakk Gastronomanne ben de sizin haftalarınızdayken 7 kilo falan almıştım bu haftadan sonra daha dikkatli olmanızı tavsiye ediyorum ben çok tatlı yedim ben ettim siz etmeyin 😂
Cotanakk tugbaacng hayır öyle çok abartılı da yemiyorum yani noldu da böyle kilo aldım hiç anlamadım ilk aylarda hiç bulantım olmadı aksine iştahım arttı o sıra kendimi tutmam gerekiyormuş çünkü 6. Aydan sonra ister istemez kilo alınıyor 😁
Cotanakk Brnaebu be kadar sonra eski kilonuza döndünüz acaba doğumda kaç kilo gitmişti bir de sezaryen mi normal mi oldu doğumunuz? Ahiret sorgusu gibi oldu ama kusura bakmayın 😂
gamzosgamzos Gastronomanne 49 kilo ile hamile kaldım 31+2 yim 65 kiloyum 🙈 ilk kızımdada 23 kilo almıştı takmıyorum kiloyu cunku hızlı bir sekilde vermistim 😊
Gastronomanne gamzosgamzos ben zaten kilolu olduğum için geri verememekten korkuyorum ama bakalım ne yaşayacağız ☺️
MTugba Gastronomanne Amannn soran olursa çocuk yedi ben yemedim de boşver sağlığın yerinde olsun bebişte sağlıklı doğsun gerisi olur boşver. Hiç takılma bu şeylere herkes zayıf olacal diye bir kural yok ki. Yeterki sağlığın yerinde olsun mutlu ol hayatın güzel olsun :))