Ben 27 haftalık ikiz hamileyim göbeğim büyümeye başladığından beri kullanıyorum. Göbeğimin altına destek olarak koyuyorum aşağı sarkıp acımıyor uzun olduğu için bacaklarımın arasınada koyabiliyorum. Sırtıma iyice dayayıp bel sırt desteği olarakta kullanıyorum. Yastığım olmasa yatamazdım herhalde bence kesinlikle almalısın ama alırken uzun olmasına dikkat et çok rahat edersin.