Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Azərbaycanlilarr
M_A_E
Salamlarr😍annişlər necesiz
Aytiw
Yaxwiyig canimsiz necesiz? Nece hefteliysiz?
M_A_E
Aytiw
sukur can mən yaxshiyam mən hələ 16 həftəlik😍
Mucizemgeliyor
Salamlar yerlilerime🤗necesiz??hamilelik nece gedir?
M_A_E
Mucizemgeliyor
ay əleykim salam Şukur Allaha yaxshiyam sizlər yaxshi olun
Lamis
Salaam yaxsiyiq siz necesiz? Men 33cu hefteye bugun kecdim🤗
M_A_E
Lamis
sukur😍..Lap yaxshi salamat olsun
Aytiw
Lamis
men 27 deyem yavas yaavas agirlasmalar basliyir uje
M_A_E
Salamlarr.Necəsiz😍
Aytiw
Mende 27 heftelikdi, cinsiyetler nedi sizde?
M_A_E
Məndə 17 həftəlik cinsiyyət OĞLAN❤️
Aytiw
Sag salamat dunyaya getiresiz
Barbie
salam men 19+3 hefteliyem qizim olacaq insAllah
Aytiw
Barbie
ALLAH salamatdig elesin. Ilk hamileliyinizdi?