bugün doktora gittim meğersem grev varmış hastalar baya yaygara çıkartı haklı olarak uzak yollardan gelenler vardı neyse bizim doktor görevindeydi ultrasona girdim net konusamadik ne yazikki cinsiyeti de öğrenemedim zaten elimdeki ultrason kağıdıyla kaldım zaten resim nasıl atılıyor ve anlayanlar varsa anlatsın lütfen ultrason kağıdına bakıpda anlayan varımdır diye bi yorum yapsınlar rica etsem😇