Ozgeyrsc Rasev bende dünden beri öyleyim uyuyamadım bile karnıma ağrı giriyo duruyo bende 34. Haftamdayım bende korktum erken doğum olabilirmi die bide ishal sancısı hiç bi sancıya benzemiyo ya
Rasev Ozgeyrsc çok kotu bisiyya 😣bi kurtula bilsek bu ishalden kabz olsam sukr edicem okadar bikdim artik😣senin gecdimi peki canim?
Rasev Gulnar94 men dəsət pis olmusame bugun Gülü saat axsam 1dən bu vaxda qədər 8dəfə ayaqyoluna sanciynan qacmisam day suyum qutaracaq deye deli oluram biseyde yeye bilmirem
Ozgeyrsc Rasev bide sıcaklarda hiç çekilmiyo ağrı falan zaten terliyorum ağrıyla birlikte ter içinde kalıyorum çok bunaldım artık